کانون های فهما با پای کار آوردن ظرفیت های مردمی در اربعین به شعار به توان مردم معنا می بخشند 

کانون های فهما با پای کار آوردن ظرفیت های مردمی در اربعین به شعار به توان مردم معنا می بخشند 

تاریخ انتشار : ۳ مهر ۱۴۰۰
مجید خوبی زاده گفت: در راستای اجرای سومین رویداد ملی فهما،کانون های فهما با پای کار آوردن ظرفیت های مردمی اقدام به اجرای طرح کمک مومنانه و توزیع غذای گرم می کنند تا از این طریق شعار به توان مردم را محقق کنند.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تسلیت اربعین حسینی، گفت: کانون های فهمای جنوب کرمان در اربعین حسینی با پای کار آوردن ظرفیت های مردمی، شمار به توان مردم را معنا می بخشند.


مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان افزود: اجرای طرح کمک مومنانه و اطعام نیازمندان یکی از  برنامه های مناسبتی اربعین حسینی است که کانون های فهما با استفاده از ظرفیت های مردمی هم زمان با اربعین حسینی اجرا می کنند.


وی بیان کرد: تولید محتوا در فضای مجازی یکی دیگر از برنامه های کانون های فهمای جنوب کرمان است که در قالب تولید عکس نوشت و کلیپ های کوتاه با موضوع اربعین حسینی انجام می شود.


خوبی زاده ابراز کرد: همچنین به همت بچه های مسجد کاروان های پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی راه اندازی شده و در مسیر حرکت این کاروان ها نیز موکب برپا می شود و اعضای کانون ها پذیرای عزاداران حسینی خواهند بود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: علاوه بر این نیز هم زمان با اربعین حسینی، پویش قرائت زیارت اربعین در سطح کانون های فهمای منطقه اجرا می شود.


وی اظهار کرد: اجرای مسابقات مختلف همچون مسابقات کتابخوانی، دلنوشته، عکاسی و نقاشی از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت گرامیداشت اربعین حسینی اجرا می شوند.


خوبی زاده با اشاره به تداوم طرح شنبه های کتاب، اضافه کرد: در سومین رویداد ملی فهما و در آستانه اربعین حسینی طرح شنبه های کتاب با محوریت معرفی کتاب هایی با مضامین اربعین و عاشورا در سطح مساجد معرفی می شود.


مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان یادآور شد: به مناسبت اربعین حسینی در راستای تبیین و گسترش آموزه های حسینی، وبینار با موضوعات شاخصه های بانوان اربعین و خدمت کریمانه و میزبانی اربعین حسینی برگزار می‌شود.



وی در خاتمه عنوان کرد: این وبینارها با دعوت ۲ تن از سخنرانان برجسته جنوب کرمان برگزار می‌شود و همچنین در قالب کلیپی های ۷ دقیقه ای ضبط شده و هم زمان با سالروز اربعین حسینی در سطح فضای مجازی منتشر می شود.

پایان پیام/ 586